NEW BALANCE

Heisann! Har nettopp kommet inn døren etter en utrolig koselig middag med bestevennen min Glenn. Endelig fikk vi litt alenetid sammen, og vi fikk pratet om alt mellom himmel og jord! Siden jeg har vært borte store deler av sommeren, har vi ikke fått vært så mye sammen. Denne middagen var skikkelig etterlengtet, for å si det mildt <3 Nå bestemte vi oss plutselig for å dra ut på byen, så vi sitter på hver vår pc i håp om å få ferdig blogginnlegget før vi skal hoppe videre ut på livet. Gledet meg! I morgen tidlig drar jeg jo til Gran Canaria, og vekkerklokken står på 06.00.. Krysser både fingre og tær for at jeg hører den, haha!
Vi spiste på Eataly på Tjuvholmen. Kjempegod mat og deilig atmosphere!
Verdens beste <3 <3 Har på meg mine nye sko i dag, fra New Balande. Jeg ELSKER DE, herregud! <3 De har jeg kjøpt på nelly HER 😀

Og greeeeeit, jeg har kanskje ikke blitt skikkelig brunette, men det er mye mørkere enn sist! Jeg digger håret mitt nå, liker både farge og extensione så utrolig godt, det ser så naturlig ut. Glenn sa det så helt fantastisk ut og, så da følte jeg meg enda bedre 🙂 Silje på Hendrix Pilesredet er helt rå! Da har jeg fått frisør i Oslo også da, gitt 🙂 Her ser dere bedre bilder av resultatet:
Fint, ikke sant? Antrekket mitt: Cardigan Hugo Boss // Genser BikBok // Veske Mulberry // Jeans BikBok // Sko New Balance HER // Solbriller Rayban

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg