new appartment

  Woho, da er endelig leiligheten min! Tok over den klokken ett i dag, og da kom også pappa med litt av tingene mine. Det er enda myyye igjen, og siden det omtrent blir dyrere å frakte møblene fra Molde til Oslo, tar jeg meg en tur på Ikea i morgen for å handle inn litt. Sofa, tv-benk og stuebord, pluss litt lamper, pynteting osv. Jeg gleder meg utrolig til alt er på plass, men jeg er forberedt på at det kommer til å bli en lang prosess. Flytting er noe herk altså, og det tar innmarri lang tid å få ting i orden. Moro blir det vel uansett! Etter vi hadde bært opp tingene mine var vi helt utsultet, så vi tok oss en tur på Jacob Aall for å spise lunsj. Nam. Nå skal Birte straks dra hjem igjen til Bergen, og jeg kjenner jeg får litt hjertesorg av tanken.. 🙁 Kunne ønske vi bodde i samme by!!
Vi hadde et aldri så lite danseparty i sta i min nye leilighet. Fler bilder av den kommer senere, akkurat nå er det bare fullstendig kaos her. Nå skal jeg slappe av litt, før jeg følger Birte til flytoget. Ååå, jeg vil ikke at hun skal reise!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg