NETTBUTIKKEN ER ÅPEN, MED -20% PÅ ALT!

Da er endelig nedtellingen over og vi kan stolt vise frem vår splitter nye nettbutikk! Som mange kanskje vet har jeg jobbet utallige timer med å legge inn alle varene å finpusse alle små detaljer. Med Funbit i ryggen som koder hele nettsiden syns jeg vi har vært et fantastisk team – og jeg er utrolig fornøyd med resultatet. WÆÆ dette er så gøy!

I dag kjører vi på med et åpningstilbud som gir dere 20% avslag på HELE nettbutikken med koden “GRANDOPENING20″. Vi har utrolig mye lekkert fra mange forskjellige merker, så her kan man finne seg mye fint ♥ Kom gjerne med tilbakemelding på hvordan du opplever nettbutikken! Jeg syns det er utrolig skummelt å ha jobbet så lenge med noe uten å få tilbakemeldinger fra mine kjære lesere, så håper den faller i smak 😀 Her er noen bilder av litt av utvalget vårt, noen av bildene er tatt fra bloggen til min fine venninne Cathrine ♥

NETTBUTIKKEN FINNER DU HER!

Image and video hosting by TinyPic
Svart marmor til telys HER / Svart marmor lysestake HER / Pencil-cup i gull HER

Image and video hosting by TinyPicPumps HER / Bucket bag HER

Image and video hosting by TinyPic
Plant stand liten HER / Plant stand stor HER / Liten gullvase HER / Stor gullvase HER

Image and video hosting by TinyPic
Sneakers HER / Lommebok HER / Boots HER (Hele utvalget til Tiger of Sweden HER)

Image and video hosting by TinyPic
Suede-veske fra Whyred HER / Nude pumps HER / Kurv HER / Kurvtopp HER

Image and video hosting by TinyPic
HER / HER / HER / HER

Image and video hosting by TinyPic
Planteboks HER / Hele utvalget til MOR HER (Duftlys, lotions, såper, håndkremer etc)

Image and video hosting by TinyPic
Elsker disse sandalene! ♥ Svart her / Nude her / Coral her

Image and video hosting by TinyPic
Hele utvalget til Steve Madden finner du HER!

Image and video hosting by TinyPic
Daybed HER ♥

Image and video hosting by TinyPicTote bag fra Coccinelle HER!

Image and video hosting by TinyPic
Diverse vaser og lysestaker fra Ferm Living HER!

Image and video hosting by TinyPic
Hele utvalget fra Mockberg HER!

Image and video hosting by TinyPic
Hele utvalget fra Vera Vega HER!

Image and video hosting by TinyPic
MOR Candied Vanilla Candle HER ♥

Husk å bruk koden “GRANDOPENING20” i kassen for å få -20% på HELE nettbutikken. Gjelder kun i dag (søndag!) ♥Link: JANNE & JULIA

Vi har også en haug med andre merker, full oversikt finner du HER 😀

11 kommentarer
    1. Hei! Har tatt en titt på nettbutikken. Det eneste jeg savner er en knapp som man kan trykke på når man har bladd langt nedover, slik at man kommer helt til topps igjen. Om du skjønner? Godt jobba 🙂 Håper det blir en suksess! Ps: prøvde å bestille en mockberg klokke, men den var det desverre tomt for. Håper dere får den inn igjen kjapt 🙂

      1. Heisann! Det var noen feil med de klokkene men det er lagt inn igjen nå om du ønsker å bestille 😀

    2. Veldig fin nettbutikk! Skulle bare ønske det kom var et lite notis eller noe når varen var utsolgt, jeg prøvde å kjøpe flere av klokkene, men nesten alle var utsolgt :/ Vet det kom opp en sånn liten pop up skjerm, men skulle ønske det var på bilde så man ikke trengte å trykke seg inn først 🙂

      1. Tusen takk! <3 det ble noe feil med klokkene i går dessverre, men nå er det mulig å kjøpe de igjen! Varer vi ikke har på lager skal bli fjernet fra nettbutikken 🙂

    3. hei, på room21 koster mange av varene 50% av prisen dere selger for og er det akkurat samme type merke og vare, hvorfor det?

      1. Hei! Hvilke merker er det snakk om? Room21 er jo en interiørside, og det eneste interiøret vi selger er fra Ferm Living, Mor og Ecoya. Det eneste merket janneogjulia.no har til felles med Room21 er Ferm Living (såvidt jeg vet..), og prisene våre er jo eksakt lik som deres? 🙂 Send meg gjerne link til produktene du prater om så skal jeg sjekke opp i det!

    4. Hei! Utrolig bra det dere har fått til! Jeg drømmer selv om å starte min egen butikk en dag. Har du lyst til å skrive litt mer rundt prosessesn? Jeg tenker ang, budsjett, planleggingsfasen, hvor mye egenkapital, ansatte osv! Ønsker dere masse lykke til 🙂

    5. Wow Julia!! Var inne og kikket på nettbutikken deres for første gang nå, og jeg må si jeg er IMPONERT over utvalget deres! Vanvittig masse fint. Gratulerer så mye!! Hilsen ei som har fulgt deg siden du var ca fjortis hehe

      1. TUSEN takk Emilie, du aner ikke hvor glad jeg blir for å høre det! <3 <3 Det setter jeg utrolig stor pris på! Håper du får en fin søndag, klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg