NETTBUTIKK IN THE MAKING

Hei fra vindfulle Bergen! Haha, i sta prøvde jeg å løpe over veien. Det var egentlig rød mann, men ingen biler – så jeg tenkte jeg skulle være litt lur å smyge meg over veien slik at jeg ikke ble stående å vente. Det gikk ikke akkurat som planlagt, for vinden var så sterk at det nesten var umulig å komme seg fortere frem. Altså, jeg tuller faktisk ikke engang! Er det noe jeg hater mer enn regn så er det sterk vind. Men men, jeg overlever nok denne dagen også.

I dag har jeg egentlig jobbet med nettbutikken hele tiden, og den kommer til å bli så fiiin! Herregud så mye arbeid det er, og jeg takker gud for at vi har leid inn et selskap som skal kode alt for oss. Likevel må jeg starte å legge inn produktene, og det tar jo sin tid om vi skal lansere nettbutikken samme helg som vi åpner. En liten sneakpeek på hvordan den ser finner du på min snap: julianyland ♥

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicSet – utsolgt, men lignende HER / SkoHER / Veske – Balenciaga

Så, dette har jeg loffet rund i idag. Har dere forresten husket å handle inn vil til 17.mai? Kan tenke meg det er mange som har glemt at det er helligdag i morgen og på mandag, inkludert meg selv hvis ikke jeg ble mint på det i sta!

8 kommentarer
    1. Hvor er den fine skinnjakken din i fra? og hvilken størrelse har du den i? 🙂 Lenge siden du kjøpte den?

    2. du er så flink!! jeg merker at jeg blir litt stolt, ikke vet jeg hvorfor, for jeg kjenner jo deg ikke og har aldri møtt deg, men allikevel, flink erru! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg