neste stopp; Oslo!

God morgen alle!  Klokken ni kommer taxien for å kjøre meg på flyplassen, og nå prøver jeg egentlig å sjekke at alt som skal bli med til Oslo, er pakket ned i vesken. I dag skal jeg være med på “Ettermiddagen” på tv2, så skru gjerne på tvskjermen kl 17 for å se på! Jeg er usikker på akkurat når jeg kommer på, men jeg kan holde dere oppdatert i løpet av dagen 🙂 Siden turen ble på så kort varsel (fikk vite i går at jeg måtte skynte meg til Oslo), fikk jeg ingen barnevakt til Zara. Hun skal derfor bli med meg i dag, noe jeg egentlig gleder meg til. Det er så kjedelig å ta fly alene, og det blir mye morsommere når hun får sitte på fanget mitt å titte ut av vinduet. Ved mindre hun MÅ ligge i buret hele turen da? Er det noen som vet hvordan disse reglene er?

Jeg skal bare være i Oslo til ikveld, og tar flyet hjem til Molde allerede klokken 1945. I morgen er det vanlig jobb igjen, noe det forsåvidt er resten av uken. Jeg skal også flytte ut av leiligheten denne uka, og jeg har enda ikke startet å pakke(!!!!!!!!!!!!!!!!!). Åh, dette kommer til å bli noen travle dager.. Nei, nå får jeg litt angst her jeg sitter. Må dobbeltsjekke veska at alt er med, både til meg og Zara! Og dere, tusen takk for alle fine kommentarer dere legger igjen. Jeg blir helt satt ut over hvor mye fint som blir sagt! Det viser bare at leserne mine har “vokst opp” siden sist jeg blogget, da det var mer….blest i kommentarfeltet.  Tusen takk iallefall, det setter jeg utrolig stor pris på <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg