NEIMEN HALLO!

Hei! Oi, beklager at det har vært så stille fra meg i dag. Siden vi reiser tilbake til Gran Canaria på mandagsmorgen er det så mye som må fikses først. Jeg føler virkelig uken bare har flydd avgårde, og jeg har ikke krysset av halvparten av tingene på to do listen engang. Er det sånn at det blir en skippertakssøndag i morgen, mon tro? Jeg kan jo skylde på at vi har sett på Lost i nesten hele dag (hehe), og at jeg har dvasket rundt i joggisen siden i går ettermiddag. Når det er så kaldt ute frister det virkelig bare å ligge inne. Jeg er ikke den du finner i løypene med ski på beina, og er definitivt en sommerperson.

I kveld skal jeg i bursdag til fineste Karen, en venninne av meg hjemmefra. Som nevnt har jeg endel på agendaen i morgen, derfor holder jeg meg til et par drinker på festen og drar ikke ut på byen. Jeg blir så ufattelig dårlig dagen derpå fortiden, så tror det er lurt. Under finner dere gårsdagens antrekk! Kanskje ikke det beste klesvalget med tanke på at jeg holdt på å fryse ihjel..

google-site-verification=REP4LsOLuXgC7iSSZQKziKwV5Ke7VbNKD8GZWTPY4-0

IMG_5016-2IMG_4942-2IMG_5034-2Lue – FWSS / Jakke – Mango / Bukse – Mango / Boots – Primeboots / Veske – Leo Wulff

7 kommentarer
      1. De er faktisk overraskende varme! Fryser aldri med de på, men har aldri brukt de i -20 da 🙂 Hehe!

      1. I barnehagen? Jo jeg frøys veldig på denne byturen, men var nok innom noen barnehage på veien 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg