NEGATIVE TING I LIVET

IMG_1042 kopi-2

CALVIN KLEIN BELTE HER 

Helluuu fra en blid Julia! Det er helt sykt hvor godt en god natt søvn gjør, det løser liksom alle problemene i livet. Okei kanskje ikke, men det føles litt sånn 😉 Apropos problemer i livet. Jeg har tenkt mye på det for tiden. At mye i livet mitt ikke er sånn jeg ønsker, og relasjoner ikke er som før. Desto mer jeg tenker på det, jo tristere blir jeg. Men, vet du hva? Du kan ha en bra dag, og et bra liv selv om ikke alt er som det skal. Hvor du legger fokuset har alt å si, og vi har mye mer makt over egen lykke enn vi selv tror. Hvorfor skal jeg gå rundt å sutre for de kjipe tingene i livet mitt, når jeg har så ufattelig mye bra som andre bare kan drømme om? Nei, vet du hva altså. Jeg må faktisk bare starte hver dag med å tenke over hva jeg er takknemlig for her og nå – da går alt så mye lettere. Det merker at det krever mer av meg som person, for den letteste utveien er jo å tenke negativt.

Denne uken har vært veldig bra for motivasjonen min. Jeg klarer å se det store bildet igjen. Av og til kan man få litt tunellsyn, noe jeg gjorde de siste ukene før jeg reiste. Nå gleder jeg meg faktisk til å komme tilbake til Bergen neste uke, og føler jeg starter litt på “nytt”.

IMG_1045-2IMG_1052-2

GENSER HER · BELTE HER · SKINNBUKSE HER

Nok om det! Flere har forresten spurt om dette beltet fra Calvin Klein, som jeg har brukt mye de siste dagene! En ny favoritt, uten tvil 😀 Som jeg skrev for et par uker siden skal jeg bli flinkere å bruke belter, og jeg må si jeg har klart det. Små milepæler i livet, hæ?

Nei, dette ble et rart og ustrukturert innlegg. Jeg må komme meg ut døren så jeg ikke kommer for sent til dagens første møte, vi snakkes senere babes!

8 kommentarer
    1. Bloggen din er så bra for tiden Julia. Liker at du ikke bare deler alt som er positivt, men også når du har kjipe perioder. Har det litt på samme måte selv akkurat nå, så deilig å klikke seg inn her å se at man ikke er den eneste som har en småkjip periode. Sitter her med rødvinsglasset mitt på en mandag, hadde du bodd i Oslo hadde jeg invitert deg bort hit! Haha! Ha en fin kveld videre:)

    2. Tror positivitet er generelt viktig i hverdagen. Det er noe jeg selv skal bli enda bedre på, og nyte alt det fine som skjer, og ikke tenke så mye på det som er negativt. Så lenge man gjør en innsats, tror jeg ting vil føles mye lettere etterhvert 😀 Ha en strålende mandag!

      1. Herreguud nei, June er en av mine aller beste venninner <3 Selv om vi ikke rekker å ses så mye siden vi bor i forskjellige byer med mye på agendaen på hver kant betyr det ikke at vi ikke er venner!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg