NEEEEEI!

God morgen fra regnfyllte Molde! Jeg var egentlig dritlei av sol og varme da jeg kom hjem fra min siste Gran Canariatur i slutten av august, og var sååå lykkelig over at det var høstfølelse i Norge. Etter å ha sett ut vinduet i dag, har jeg ombestemt meg.. Norsk høst er jo regn, regn og atter regn. Det er rart det ikke har blitt oversvømmelse her enda, for jeg er sikker på at det har regnet ti meter i natt. Kaldt er det også. Brrrrr.  Satt å tittet på noen sommerbilder, noe jeg aldri skulle gjort. Se så brun og fin jeg var! Nå er jeg bare bleik. Og stygg. Og nå skal jeg ta SOL for å bli brun igjen. Snakkez!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg