NEDTUR PÅ TAMPEN AV UKA

ANNONSE – Affiliate til nelly

KJOLEHER

I dag har Nelly -30% på alle partykjoler, inkludert denne ♥ Hele utvalget finner du her! Hei og god tirsdag 😀 I dag har jeg skikkelig torsdagsfølelse. At jeg bare venter på helg. Dagene går litt i surr når man jobber for seg selv. Litt nedtur at vi ikke er halvveis i uken engang, men men.. Hihi.

Dette er en skikkelig “kontordag”, så jeg har virkelig ikke noe spennende å dele. Om noen få strakser skal jeg klappe sammen macen og dra til Jonas på middag. Han har kjøpt seg ny leilighet, og den må selvfølgelig innvies med middag og litt vin. SÅ kos ♥♥♥

Vi snakkes mer i morgen, så har jeg forhåpentligvis noe litt mer interessant å dele.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg