nedpakking og morgenprat

Egentlig veldig uvandt å være hjemme på denne tiden av døgnet. Pleier som regel alltid å være på jobb, men ikke i dag. Jeg er ikke helt i form, og har vært dårlig hele natten.  Men det er et stort plaster på såret at Zara er her. Er jeg ikke utrolig heldig, som får våkne opp til det fine trynet her? Zara er alltid så herlig på morgenen, hun hopper på dynen som om det var en trampoline, slikker meg i hele fjeset og etterhvert legger hun seg ned igjen for å sove mer. Haha! Hun er så utrolig lat. Mens jeg står opp, kler på meg, sminker meg og fikser ting til jobb, ligger hun enda å sover. Det er ikke før jeg åpner kjøleskapsdøren hun kommer springene i full fart.  Har så smått startet å pakke ned leiligheten. Utrolig rart igrunn. Nå skjer det faktisk! Jeg flytter ikke før den 23. mars, men en venninne av meg tar over leiligheten 1.mars, så i mellomtiden skal jeg bo hos mamma. Kjenner det kanskje kan bli litt deilig, å få servert hjemmelaget mat, privatsjåfør og hushjelp! Man finner også så utrolig mye klær man har glemt av når man pakker de ned. Kanskje jeg burde flytte oftere! Nei huff, kjenner nedpakkingen ikke var særlig lurt akkurat idag. Er veldig kvalm, så må nok legge meg ned for å se på en serie i stedet. Blæ.
Begynner dere å bli lei av denne luen nå eller? Det var den eneste luen jeg hadde med meg til Oslo skjønner dere, og bildene er fra søndag. Jakke – Zara, Lue – Barts, Jeans – Acne, Boots – DinSko

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg