NATTSKRAVLING

Hei dere! I dag har jeg faktisk ikke gjort noe som helst, jeg har hatt feber og egentlig bare sett på The Vampire Diaries hele dagen. Herlighet altså, selvom jeg har sett alt fra før så måtte jeg bare starte hele serien på nytt. Jeg ELSKER den! Formen min virker mye bedre nå enn den gjorde i sta, så jeg er nok tilbake i godformen i morgen igjen tenker jeg. Hurra! Da har jeg en veldig travel dag i forhold til denne tirsdagen, så da gjelder det at formen er på plass. Merker livet mitt står litt på vent akkurat nå, føler liksom at jeg bare går rundt å venter på at ting skal skje. For eksempel juleferien da jeg først skal til Bergen, for så å dra til Molde, for så å feire nyttår i Roma. Akkurat nå er jeg inne i en skikkelig dødperiode der absolutt ingenting motiverer meg til å gjøre noe som helst. At denne perioden måtte komme akkurat nå passer meg jo midt i ræva, for det er SÅ mye jeg burde ha gjort som jeg utsetter. Jeg blir skikkelig kvalm bare av å tenke på det altså. Kunne ønske jeg var mer strukturert!!!! Ellers har jeg en ganske problemfri hverdag altså, så jeg skal ikke klage. Egenskapte problemer kommer jeg nok alltid til å ha siden jeg er verdensmester i å utsette ting, men det får jeg vel bare leve med. Haha! Håper alle sammen sover godt i natt. Tenk, i morgen er det onsdag allerede! Denne uken flyr jo forbi, og godt er det. Da virker ikke dødperioden min like lang likevel. Natta!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg