nattinatt

God kveld! Nå har jeg nettopp kommet hjem etter et meget vellykket middagsselskap hos Lars og Ronny. Der fikk jeg servert hjemmelaget pizza, og deilig champagne fra Mumms. Nam. Nå er jeg både ør i hodet, og mett i magen. Tenker det blir tidlig kveld på meg, i og med at jeg skal på et møte i morgen tidlig, før turen bærer videre for møbelshopping på Ikea. Åh, jeg hater virkelig tanken på å bære opp alle flatpakkene til leiligheten, og ikke minst å skru opp alt… Får leie inn et par mannfolk som kan gjøre jobben for meg, for jeg klarer ikke slike ting om jeg får instruksjonene inn med teskje engang. Sov utrolig dårlig i natt, derfor tenker jeg at å finne sengen kan være lurt nå.. Her har dere et lite bildedryss fra helgen, tatt fra min iPhone!


Min kjære Birte dro hjem igjen til Bergen i dag. Herregud, kjenner jeg har hjertesorg. Savner henne sånn.
Her hopper jeg rundt på badet i leiligheten min. Moro med noe nytt!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg