Nattinatt

  1. Zara fikk besøk av Mali. Litt av en fest! Not.. 2. Sol i hovedstaden! 3. På date med kjekkasen Glenn. 4. Venter på t-banen på Majorstuen.  1. På kamp i dag, woho! 2. Pølsedama Julia. 3. På tur i slottsparken. 4. Gammelt bilde, fra min første leilighet i Ålesund. God kveld! Her er mine siste oppdateringer fra instagram. Der heter jeg julianyland, om det skulle være av interesse å følge meg. Ser at mange gjør det allerede, og det er utrolig gøy! 😀 Nå er det natta her i hus, og både jeg og Glenn er slitne etter en helt fantastisk helg. Oslo in my heart <3 I morgen skal jeg faktisk hjem til Molde igjen, og være der helt til fredag. Da er det eksamener som står på agendaen, noe som ikke er fullt så kult. Gleder meg VELDIG til å se igjen Moldebabesene mine da! Det blir så moro.   

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg