nattevåken

All våken-tid må man jo utnytte seg av. Jeg er ikke den personen som ligger å vrir seg i senga om jeg ikke får sove, uansett når på døgnet det er. I natt våknet jeg klokken halv tre, og da var jeg lys våken. Jeg ble stresset fordi jeg visste jeg hadde så mye å gjøre, derfor sto jeg like så greit opp, slengte en grandiosa inn i ovnen og startet å redigere filmen fra bursdagen min. Den ble uheldigvis litt….dårligere enn jeg hadde sett for meg. Mye fordi jeg hele tiden glemte å filme da det faktisk skjedde noe kult, men var derimot ekstremt flink da jeg gikk i trapper, inn i biler osv.  Den får bli som den blir, så kan jeg prøve meg igjen ved en senere anledning. Litt morsomt å ha filmer også, og ikke bare bilder i hvert eneste innlegg! Nå står den å koker seg ferdig i iMovie, og det er “””bare””” to timer igjen. Åh.  Nå på natten føler jeg at verdenen er helt annerledes. Jeg blir en helt annen person, med nye tanker, ideer, følelser og jeg føler meg generelt rar. Det er kanskje en god grunn til at man sover på natten, for om jeg skulle vært så stressa og emosjonell på dagtid hadde jeg blitt utslitt. Det er som om det er først nå jeg har tid til å tenke over ting, og over livet mitt generelt. Det er som om jeg ser meg selv fra et annen synspunkt, og for å være helt ærlig så skremmer det meg. Jeg har hundre baller i luften, men akkurat nå er jeg usikker på om jeg klarer å fange alle. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg