nattevåken og rosa kjøkkenmaskiner

God morgen! Nei, nei, NEI! Tenk at det er søndag allerede. Søndag = reise hjem til Molde dag. Jeg vil ikke hjem. Ikke enda. Kom jo i går! Vil være her minst et år til. Åå. Men men. Jeg flytter jo nedover om ikke alt så lenge, så nå må jeg bare bite tenna sammen. Nå sitter jeg hos June, og vi har nettopp fikset oss. Hun skal på jobb om noen få strakser, mens jeg skal spasere bortover til Torild. Hun ska ta samme fly som meg hjem til Molde ikveld, endelig noen å være på Gardermoen sammen med! Det er så utrolig trist å sitte på Sea Food Bar alene med et glass vin. Da føler jeg meg taper ass. Neida.  I natt fikk jeg absolutt ikke sove, utrolig nok. Først sovnet jeg på sofaen kl halv tolv, for så å stå opp lys våken en time senere. Etterhvert kom også Aleksander (kjæresten til June) hjem fra byen, så da skravlet vi litt før han gikk å la seg. Men jeg? Neida, jeg satt våken enda et par timer. Tror klokken var fire da jeg klappet sammen macen. Huff!
Jeg misunner sånn denne kjøkkenmaskinen til June. Se så søt!! Fikk henne til å knipse et par bilder av meg i sta, mens hun sto på badet å ordnet seg. Outfitbilder kommer senere, nå må jeg løpe! Ha en fin søndag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg