NATTERAVN

Hei, og god morgen! Merker at døgnrytmen min er totalt snudd på hodet etter at jeg har fått besøk. I går var jeg våken til klokken halv seks (!!!!), noe jeg ikke har vært iallefall på et par år. Heldigvis klarte jeg å stå opp klokken elleve slik at det ikke blir like jævlig å legge seg inatt igjen. I dag skulle jeg egentlig til flinke Denise hos Luxlashes for å fylle på vipper, men jeg har så mye annet å fikse i dag at jeg må få prøve å utsette den timen. Veldig kjipt siden jeg vil ha flotte vipper til helgen, men de jeg tok sist sitter på veldig bra enda, så jeg skal nok klare meg 🙂 Nå kommer Torild snart ned for å henge med oss, så det blir dødskoselig! Dagene har gått så fort denne uken, tenk at det er fredag allerede i morgen. HJELP!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg