natt til 1.mai

God kveld! Etter mye om og men om vi skulle ut for å feire natt til 1.mai eller ikke, ble det endelig bekreftet det planen var i utgangspunktet – vi blir inne for sofakos og god mat. Jeg for min del får egentlig bare hodepine av det forferdelige været det er her i Møre og Romsdal, og river meg i håret av tanken på alt det moroe (om det i det hele tatt er et ord) som skjer i Oslo i kveld. Har blitt invitert til utrolig mange kule fester, der man faktisk kan sitte UTE å nye vårværet. ÅÅÅÅÅ!! MEN, jeg kan ikke klage likevel. Snart kommer to venninner å henter meg, før vi skal hente Glenn og dra avgårde på butikken for å kjøpe inn snadder til kvelden. Jeg ligger nå i sofaen (mett som vanlig..), og er egentlig ikke gira på å stappe noe inn i topphullet resten av kvelden. Men kjenner jeg meg selv rett er jeg sikker sulten igjen om fem minutter.  Ha en super kveld folkens, og drikk med måte om dere skal ut å feste ikveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg