NÅR UTSEENDET SKREMMER

Det er et helvete hver mandags morgen når alarmen ringer før fuglene fiser, er dere ikke enig? Jeg har tidligere sagt at jeg elsker en kick start på uka, men i dag hadde jeg ikke hatt noe i mot å ligge litt i koma. Øynene er like hovne som kaksegutta på BI Nydalen og håret står til alle kanter. Slik som jeg ser ut nå hadde jeg sikkert skremt bort hvem som helst. Jeg har én time på å få på meg trynet før jeg skal på skolen, noe som egentlig er ganske god tid – men i dag vet jeg dessverre ikke om det finnes håp for meg og mitt utseendet. Om jeg føler meg nogen lunde presentabel til klokken slår åtte er det faktisk sant det folk sier. Hva er det vel tørrshampo og en god mac-concealer ikke kan fikse?

IMG_2440-2IMG_2444-2IMG_2471 kopi-2

Noen bilder av meg, Espen og Glenn in the streets of Rakkestad! Vi er litt sånne cool kids, er dere ikke enig?

Titt innom etterpå forresten, da legger jeg ut et par Michael Kors vesker og en Marc Jacobs tote for salg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg