NÅR SOLEN KOMMER…

I går gikk alt i ett så jeg rakk ikke titte innom for å si hei, så hei! 🙂 Det er så fint vær i Bergen om dagen at jeg ikke har samvittighet til å sitte inne, så i går var en av de koseligste dagene på lenge. Etter en etterlengtet vippetime hos Jeanette Helen på TL Salongene (viser dere senere) dro jeg til byen for å møte et par venninner. Vi lunsjet på Theatro, før vi ruslet litt rundt i solen og endte på takterassen på Jacob Aall over en flaske vin. Deretter ble det fredagschill og gullrekka med hjemmelagde burgere og godteri overload. Ah, som jeg elsker sånne dager! Senere i går kom lillebror Adrian på besøk også, superkoselig å ha han i Bergen 😀 Håper han flytter hit når han er ferdig i militæret!

Jeg har dessverre glemt litt av kamera de siste dagene, men skal prøve å få knipset litt i dag og senere ikveld. Først skal vi i 50-årsdag før turen bærer videre til en annen bursdag. Dette kommer til å bli en veldig gøy kveld, så da får vi håpe jeg husker å ta litt bilder!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg