NÅR SKAL DET TA SLUTT?

Hei fra Flesland! Jeg hørte nettopp om de forferdelige nyhetene om bombingen i Brüssel. Verden er så forbanna grusom. Noen mennesker får man bare lyst til å finne adressen til, for så å møte opp på dørkarmen deres å skyte de i hodet. Drepe de i kaldt blod. Men, det gjør meg jo til et like grusomt menneske som de i IS. Sånn kan man ikke gjøre, enkelt å greit. Forskjellen er vel at jeg holder meg med tanken, og ikke dreper 23 uskyldige mennesker på toppen av alle de uskyldige som har dødd tidligere. Denne krigen håper jeg tar slutt snart.

Image and video hosting by TinyPic

Nå sitter jeg på Flesland, og har nettopp kjøpt meg et rekesmørbrød. Mannen i kassen tok tydeligvis ikke hensyn til de som kanskje er engstelig for å fly. Heldigvis er ikke jeg en av de.

Mann i kassen: Det har vært en bombing i Brüssel.
Meg: Ja leste det i dag tidlig, verden er så jævlig.
Mann i kassen: Ja, vi har sperret personalinngangen fordi de har bombet undergrunnen på flyplassen i Brüssel.

Håper han ikke forteller denne historien til alle som handler rekesmørbrød i dag. Folk er vel redd nok fra før.

Image and video hosting by TinyPic

Fine Mina ♥

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Nå tar jeg påskeferie, og sitter straks på det lille propellflyet til Widerøe på vei til Molde. Det blir deilig å komme hjem til røttene, bruke tid sammen med familien og ikke minst senke skuldrene.

5 kommentarer
    1. Hahah! Mannen i kassen, stakkar <3

      Men ja det er helt forferdelig, og jeg tenker helt likt som deg. Blir så sint.

      Kos deg masse i påsken, og gratulerer med butikk og nettbutikk, det blir spennende 🙂

    2. Helt forferdelig 🙁 Kos deg i Molde og god påske!
      Må bare spørre hvor jakka di er fra og er det lenge siden du kjøpte den? Har sett etter en sånn type jakke! Veldig fin <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg