NÅR SKAL DET TA SLUTT?

Hei dere ♥ Beklager at det har vært stille fra meg de siste dagene, men det har sin grunn. Tydeligvis finnes det ingen gylden middelvei for meg og mitt liv, så enten er jeg helt på topp, eller så har jeg det ganske kjipt. Etter et par måneder med store forandringer i mitt liv, iallfall psykisk, sa det rett og slett stopp på mandag. Jeg slet jo endel med magesår tidligere i år, og nå er det vel på vei tilbake. Nå har jeg stresset alt for lenge, og må lære meg å gjøre ting med måte. Man må ikke være 100% happy, eller tvinge seg selv til å være det hele tiden. Det er okei å faktisk bare ha det…okei? Ikke noe mer enn det. Man må ikke være superlei seg eller overlykkelig, men bare gå litt på autopilot. Dette er ikke et tips jeg noen gang trodde jeg kom til å gi meg selv, men her sitter jeg altså. Akkurat nå er jeg sånn ok glad, ikke noe mer eller mindre. Jeg er på SAS Loungen på Oslo flyplass, og venter på flyet mitt videre til Molde.

Nå skal jeg være på reisefot en god stund, noe som er veldig deilig å tenke på. Håper jeg får samlet både inspirasjon og krefter på reisene mine fremover, noe jeg er helt sikker på! Første stopp er som sagt Molde, der det er Moldejazz (wihuuuu), familietid og bursdagsfest som står på planen før jeg drar til Oslo på fredag. Men først, jeg gleder meg så sykt til å komme hjem til fine Molde, jeg har ikke ord!!

GENSERHER / BUKSEHER / SNEAKERSHER

Vet ikke helt hvorfor jeg sitter på den måten der forresten. Klokken var 07.00 da jeg tok disse bildene, sååå jeg får være unnskyldt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg