NÅR ROEN SENKER SEG

ANNONSE – Affiliatelinker nelly

CARDIGANHER (-25%!) / BUKSEHER (-25%!)

Gooood onsdagskveld snupper! Har dere hatt en fin dag? Min har vært hektisk, på en god måte. Mer om alt i morgen! Akkurat nå har jeg hoppet i koseklærne, laget middag (seibiff, min favorittmiddag som vi alltid spiste hos bestemor som barn), og skal bruke resten av kvelden til å forberede meg til i morgen. Er nok litt mer “on” da, nå vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive uten at det blir feil. Haha!

Leser forresten alle kommentarer, selvom jeg ikke har svart på de siste i dag. De som sender varme tanker; dere er så snille. Setter enormt stor pris på det ♥ Ønsker alle en fin kveld!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg