NÅR MAN SNUR I DØRA

Jeg har helg! Skulle starte dagen med en joggetur ute, det har jo vært så sykt digg vær den siste tiden så tenkte det var forfriskende med en løpetur ute i morgensolen til en forandring. Jeg hoppet opp av sengen (etter en halvtime med surfing på mobilen etter alarmen ringte), presset på meg treningstightsen og pakket på meg noen lag med treningsgensere. I det jeg plugget musikken i ørene var jeg så utrolig gira på å løpe, så jeg sprintet ut av leiligheten å smelte igjen døra bak meg. Det første jeg kjente var regn mot pannen, og jeg sto der i sånn et halv minutt før jeg skjønte hva som plutselig hadde skjedd nå. Regnet det virkelig? Ja, tydeligvis! Jeg måtte ta et lite oppgjør med meg selv, om denne løpeturen var verdt å bli klissvåt for. Jeg kom fram til at nei, det var den faen meg ikke.

Så da jogget jeg inn i leiligheten i stedet, kledde av meg og lagde egg og bacon til frokost. God helg!

blueeeeOLYMPUS DIGITAL CAMERA
JakkeHER / HanskerHER

Til de som lurer, og har tenkt å komme med en frekk kommentar: JA jeg er en utrolig stor regnpingle som ikke gjør noen som helst aktiviteter ute i regnet ved mindre det er en paraply over meg.

4 kommentarer
    1. hahaha, ååå du skriver så utrolig bra og morsomt! Endelig en blogger som kan det å skrive for seg , ikke bare ta selfies og se bra ut (selv om du kan det også da hihi) <33333 Fav blogg nr.1

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg