NÅR MAN SKAL PÅ SLALOM

Det er ikke bare bare å komme seg ut av døren når man er på Oppdal og det har snødd hele natten tidligere. Her må alle settes til arbeid, ved mindre man er blogger og heller vil dokumentere fremdriften.  Aller først må man måke frem bilene, og det er jo en treningsøkt i seg selv. Det så iallefall slik ut for meg som sto på sidelinjen!   Snaaart ferdig….   Woho ferdig!

Det ser kanskje ut som en veldig enkel jobb, men disse bildene beskriver virkelig ikke hvor lang tid (de andre) brukte. Jeg hadde den letteste jobben som bare løp rundt og tok bilder, men jeg glemte nesten av det aller viktigste.. Å ta bilder av meg selv! Heldigvis kom jeg på det før det var for sent, så her har dere meg før en tur på ski. Dere vil ikke se hvordan jeg så ut etter en tur i bakken.


Details of my supercool ski outfit!! Så har jeg noen tips til de som ikke er særlig proff på ski:
– Ikke kjør i en Woolrich-jakke.
– Ikke kjøp for små skibriller slik at nesen din blir most.
– Bruk dress, da får du ikke snø i ryggen om du tryner. Noe du kommer til å gjøre.   Da var mitt Oppdaleventur over for denne gang, jeg har kost meg masse! Gleder meg likevel til en normal hverdag igjen, og ikke minst å blogge andre ting enn at vi står på ski. Jeg har enda én uke ferie før skolestart, og den skal tilbringes i Oslo og på Geilo sammen med en kul gjeng fra United Bloggers. Kick oooofff!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg