NÅR MAN IKKE VET HVA SOM ER EKTE

God morgen! I dag hadde jeg på alarmen halv syv, og når den ringer så tidlig vet jeg liksom ikke om ting er ekte eller om jeg drømmer. Jeg mener å huske at jeg så ut vinduet, og det pissregnet noe så grusomt, mens da jeg gikk inn på badet for å dusje var det plutselig sol ute. Nå bor jeg jo i Bergen så været her skifter fortere enn jeg rekker å si god morgen, men jeg aner ikke hva jeg skal tro.

Nå skal jeg på skolen for å ha finans (blæ!), og jeg har det egentlig ganske travelt så rakk bare å slenge sammen en kollasje med mine siste antrekk. Dere har jo sett de før, så tror egentlig ikke det er så mange som bryr seg. Men men! Har du en favoritt? Min er kanskje nummer 7, elsker den skinnjakken.

antrekkkollasj
1. Jakke – Zara / Veske her / Bukserher
2. Jumpsuit her / Singlett her
3. Jakke – Zara / Jeans – Acne / Bag – Morris
4. Jakkeher
5. Kåpe – Zara / Veske – Leo Wulff
6. Skjerf – Beck Søndergaard / Skjorte – River Island
7. Skinnjakkeher / Jumpsuither / Sko – her
8. Skinnjakke – Zara / Jeans – Acne / Veske – LV / Sko – Primeboots her
9. Todelt setther

Nå får dere forresten 20% avslag på alle toppselgere hos nelly, der har de såå mye fint 😀 Du finner salget her!

(Annonselenker)

4 kommentarer
    1. Liker egentlig alle antrekkene! 🙂 Lykke til med finans, det er noe dritt! sitter med arbeidskrav i statistikk og forbrukeratferd as we speak.. Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg