NÅR MAN HOLDER PÅ Å BLI SPRØ

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

GENSERHER / BUKSEHER / TØFLERHER

Husk at det er -20% på hele nelly nå, inkludert antrekket mitt! ♥

Hei dere! ♥ Jeg er på tredje dagen med hjemmekontor, og holder på å BLI GAL!!!!! Det er 100% selvpåskyldt, da jeg enkelt kan dra på kontoret eller jobbe hvor som helst for den saks skyld. Latskapen lenge leve heter det. Det er bare at….. været 🙁 Jeg skal ikke late som om jeg en slags kul sydenboer som er sjokkert over at det er vind, slafs og generelt utrivelig ute. Det frister bare mest å sitte inne under varmepumpen på 30 grader, jobbe i fred og ikke ofre vinterjakker eller uggs en ekstra tanke. Jeg tror helt ærlig at ingen mennesker er skapt for å jobbe hjemmefra dag inn og dag ut uten å bli sprø.

Forresten, har dere noen planer for Valentines day? Jeg syns det er viktig å markere dagen, men av erfaring så er det utrolig kleint å gå ut å spise for eksempel. Da sitter man liksom bare i et mylder av andre par, og da starter jeg ofte å sammenligne mitt forhold med de andre. Hvem ser mest forelsket ut?? Hvem prater best?? Er de lykkeligere enn oss?? Haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg