NÅR MAN GJØR TING MOT SIN VILJE

OLYMPUS DIGITAL CAMERADagen derpå eller ei, hva kan man gjøre når været er sånn som dette? Egentlig var planen min å lukke alle gardinene og late som om det var storm ute, og det funket fint helt til Kristoffer maste om at vi skulle gå en tur. Jeg nektet, gråt, strittet i mot – men til ingen nytte. Han polstret på meg jakken, luen og solbrillene og tvingte meg med på en halveis fjelltur. I pysjen….

Først bare “woho, jeg er utenfor døren på en hangover søndag, hvor digg er ikke det!”

OLYMPUS DIGITAL CAMERATi minutter senere tenkte jeg bare “hater livet, hater livet, hater livet…”OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Iallefall da det plutselig ble en superbratt oppoverbakke!! Da var det ikke annet å gjøre enn å ta en liten pause. En liten pause på cirka femten minutter med klaging. OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi kom oss opp til slutt, og jeg kan ikke beskrive hvor deilig det var å legge seg i soffaen i sta. I mitt rette element, haha! Nå skal jeg faktisk begynne å se på serien Scandal, som jeg har hørt er veldig bra. Har sett ferdig alt av Devious Mades, og googler meg ihjel etter når tredje sesong kommer ut. Noen som vet? For å kommentere innlegget må dere forresten trykke på overskriften, og ikke der det står kommenter!! Det er kanskje litt tungvindt, men jeg er helt avhengig av tilbakemelding og kommentarer fra dere for å holde motivasjonen oppe, så håper det går fint 😀

23 kommentarer
    1. Så fin den nye bloggen din er! Jeg synes du er så utrolig vakker, Julia! Jeg er 18 og har gjennom hele mitt tenåringsliv lest blogger, særlig de på topplisten – deriblant deg. Jeg må påstå å være en av dine største lesere, og ikke så mye for bloggingen i seg selv, men hele greia. Du virker så ekte og så søt og jeg elsker det. Haha, det føles veldig rart å skrive dette, for jeg har selv aldri skjønt meg på de som orker å kommentere blogginnlegg med mindre det gjelder saker for folk flest ser på som viktig eller når noen lurer på hvor ditten og datten er fra. Likevel følte jeg bare for å bre ut om mine tanker om deg bare enkelt og greit fordi jeg gjennom å ha lest bloggen din i mange år har blitt glad i deg på en veldig, veldig underlig måte. Du er liksom en del av hverdagen min siden jeg leser bloggen din på daglig basis og du virker bare så god. Stå på fine Julia!

    2. Zara er så skjønn! 🙂 Bergen kledde snøen! Litt deilig å ikke vasse i sølepytter, kan jeg tenke meg. Likte luen din! 😀

    3. Åå, så fin den nye bloggen din er!! Har lest bloggen din helt siden 2009 (haha, holder tellinga ja), sykt rart å kommentere egentlig, men følte meg litt obligert til å gjøre det ettersom at du har ny blogg og greier nå, er jo stas! Er så gøy å lese bloggen din og bli så glad i deg igjennom å følge bloggen din i alle disse årene, er nok litt underlig – jeg kan ikke være alene om det! Du virker som en helt super person!
      Funny story mens jeg er inne på det, hadde min egen blogg som 14-åring hvor jeg en gang skrev et innlegg hvor både du og Lars kommenterte, var jo helt euforisk i flere uker jeg, vetdu. starstruck much eller! haha, koselig å tenke tilbake på da:)
      (litt merkelig å skrive mye her egentlig, kan ikke alle se hva jeg skriver? skal bli flinkere å kommentere) samma det. Bloggen din er super, Julia! du er flink:)

    4. Du måå ordne sånn at man kan følge deg på bloglovin! er så mye lettere å se når du har oppdatert! Orker ikke gå inn på UB i hytt å pine. Haha:)

    5. åå likte denne nye bloggen veldig godt! Var så lyst, oversiktlig og stilig dette nye designet! Stå på, du er flink 😀

    6. Kommer selvfølgelig til å fortsette å følge deg på den nye bloggen, som forresten er superfin 🙂 Lykke til videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg