NÅR MAN FØLER SEG SOM EN IDIOT

 

HerreGUD for en treningsøkt. Først hadde Glenn PT-time mens jeg gikk igjennom styrkeprogrammet mitt alene. Etter den timen var jeg så sliten at jeg nærmest lå som en gris inne på tøyerommet og ventet på at Glenn skulle bli ferdig. Plutselig kommer han løpende opp og bare “vi skal på Shape Puls!”. Før jeg visste ordet av det sto jeg som en idiot og hoppet fram og tilbake på gruppetimen. Jeg var jo egentlig helt død, men turte liksom ikke å si nei heller. For en tung time, og etter min egen styrkeøkt ble den enda verre. Men jeg er glad vi testet den ut, for den timen kommer jeg til å gå på fler ganger. En perfekt kombo mellom styrke og kondisjon 😀

DSC00523-2 DSC00526-2Nå er det helt texas her “hjemme” (føler jeg bor med June og Glenn), for Zara har løpetid og Canelo har bare lyst til å ha sex med henne. Jeg vil ikke ha valper på Zara, derfor må vi holde de på to forskjellige rom. Dessverre står Canelo å uler som en gal utenfor døren til Zara og vil bare inn til henne. Ekte kjærlighet, eller bare lyst? 😉 Haha! Jeg har enda til gode å ha en mann stå å ule for å komme inn på rommet mitt, det er et punkt jeg definitivt må sette på listen min “før jeg dør..”.

 

7 kommentarer
    1. Kjære deg! Så deg i sentrum tidligere i dag, og jeg må bare si hvor utrolig vakker du er i virkeligheten! noen bloggere pynter så mye på bilder at de er ugjenkjennelig, men du var helt fantastisk mye vakrere enn du allerede ser ut som. Fresh og fin, og med et så vakkert smil. Håper du får en flott ferie med gode venner, og glemmer vonde stunder. Klem fra Lise 🙂

    2. Hahaha, hvem er verdens morsomste blogger? JULIA NYLAND! Fantastisk å ha deg i Oslo og ikke minst ha deg boende under samme tak. Du får bo her for alltid for meg, hihi <3

    3. Hei! Lurte på om du kunne fortelle litt om hva du opplever forskjellen mellom Markedsføring og ledelse studiet og PR og markedskommunikasjonsstudiet på BI er, selv om det ikke er relevant til dette innlegget i det hele tatt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg