NÅR MAN BRUKER TO TIMER PÅ TULL

Ironisk nok sitter jeg i sofaen å spiser opp helgens godteri når jeg egentlig skulle vært på trening. Jeg skulle egentlig vært på trening syv i dag tidlig, etter skolen og nå. Med andre ord har det bare blitt utsatt, og nå ser det jammen ikke ut til at det blir noe av. Dager som dette er så sykt dritt, det er som om hjernen min har tatt seg en fiesta uten samtykke fra meg. I forelesning i sta satt jeg å nettshoppet i stedet for å notere, noe jeg aldri gjør. Ikke noterer i timen altså, nettshopper gjør jeg dessverre litt for ofte.

Jeg har også brukt over to timer på dette innlegget, fordi jeg blir distrahert av alt rundt meg. Plutselig satt jeg et kvarter å studerte slideshowet med bilder som kommer opp når apple tv går i hvilemodus. Altså, hallo – er det noen hjemme? Ikke i hodet mitt i dag, tydeligvis! Enda godt jeg ikke har noen sosiale planer denne kvelden, tror ikke jeg hadde vært mye til selskap. Tror faktisk bare jeg burde gå å legge meg og starte med blanke ark i morgen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer
    1. Enkelte dager er bare håpløse, kjedelig, men sånn er det bare. Har hatt en slik dag selv i dag, så godt å høre at jeg ikke er alene, haha 🙂 Kommer heldigvis flere dager, trøster meg selv med at man kan ikke være 100% hver dag 🙂

    2. Haha, det har jeg gjort før også! Vet ikke om du også har randome bilder, men jeg har bare bilder av isbjørner, innsjøer og fjell haha huffda

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg