NÅR MAN BLIR FYLLESYK ETTER TO GLASS VIN..

.. da er det enten noe galt med vinen eller så begynner jeg å bli som mamma som får hodepine av å lukte på korken. Før kunne jeg tømme en flaske vodka og være klar til maraton dagen etter. I går tok Kristoffer meg med ut på middag, og naturligvis drikker man vin til god mat. Dere kan tro det var et helvete for meg å være i USA da jeg var 19 og ikke var gammel nok til å kjøpe vin til maten! Okei det var virkelig ikke et helvete å være der, men dere skjønner poenget. Denne forklaringen var veldig off topic, for poenget er altså at jeg våknet opp med skallebank i dag. Jeg kan jo ikke annet enn å le. Hva er sjansen for at den første dagen kroppen bestemmer seg for å bli alkoholintolerant, er den første dagen jeg har forelesning fra morgenen helt til klokken fem? Det er så typisk!


Jeg hadde på meg jakke fra Zara, veske HER og mine nye favorittbukser som du finner HER. Jeg har str S! (annonselenke) Vi spiste på Sumo som er en asiatisk resturant i Bergen som har utrolig god sushi, men i går spiste jeg faktisk biff i stedet! Det er ikke å anbefale da jeg syns den var noe tørr, men sushien anbefales på det varmeste. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg