NÅR MAN ANGRER PÅ ET “JA”

Sunday morning, rain is falling! Neida, solen er vel bak der et eller annet sted, håper den kommer for å hilse på litt senere! Wææ i dag skal jeg gjøre noe jeg aldri gjør. Som nordmenn flest er jeg ikke spesielt glad i fjell, natur og ski. Min tolkning av en perfekt søndag er å ligge på sofaen med digg mat i nærmeste rekkevidde og en serie på skjermen. Alt av friluftsliv holder jeg meg som regel langt unna. I dag har jeg derimot sagt ja til å gå en fjelltur, noe som er en vanlig søndagsaktivitet for mange. Åh som jeg hater å gå på fjellet, og herregud som jeg angrer på at jeg sa ja!! I dag har jeg også en anelse hodepine etter rødvinen i går, noe som ikke gjør denne dagen noe bedre. Nei, jeg må komme opp med en plan for å slippe dette.

Image and video hosting by TinyPic

Planene for dagen blir da altså: 

– Lage sofaen så innbydende som mulig med puter, en dyne og masse snacks.
– Sette på Sons of Anarchy på skjermen
– Late som om jeg er enda mer fyllesyk enn jeg faktisk er. Gi Christoffer en forsmak på sytingen som kommer om vi velger å gå på fjellet. Håper han blir skremt av den.
– Krysse fingrene for at vi slipper å gå på tur.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicJakkeHER / Bukse – lignende HER / KlokkeHER (annonselenker)

Ønsk meg lykke til!

4 kommentarer
    1. Veldig fin jakke! Lurer på hvilken størrelse du har i jakken og om den er stor eller liten i størrelsen?Vurderer nemlig å kjøp en lik selv, men er usikker på hvilken størrelse jeg skal velge

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg