NÅR KVALITETEN ØDELEGGER SELVBILDET

ANNONSE – Affiliatelinker na-kd og nelly

I dag følte jeg meg egentlig ganske pen. Eller fresh er kanskje mer riktig ord å bruke. Jeg bestemte meg for å jobbe fra kontoret til REGN i dag, deilig med litt miljøskifte. Før jeg satt i gang måtte jeg selvfølgelig forevige min pen/freshhet i prøveroms-speilene. Litt utpå dagen fikk jeg også vår flinke markedsansvarlig Hedda til å knipse enda bedre outfit-bilder av meg ute i gaten. Jeg var jo tross alt veldig fornøyd med dagens prestasjon på badet i dag tidlig da jeg malte på meg fjeset. En av mine bedre kunstverk, tenkte jeg.

JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHER (på -40%!) / HEELSHER (på -30%!) / VESKEHER

Så kom man ut i dagslys, og ser at foundation er skjoldete, håret bare er ganske kjipt og antrekket kanskje var kulere i prøveromsspeilene. Jævla speilreflekskamera, way to go å ødelegge dagens selvtillitsboost. Savner tiden med iPhone 4 der alle selfies så airbrushed ut grunnet dårlig kvalitet. Jeg har nå trekt både meg og min cocky holdning til dagen inn på lageret igjen. Der jeg hører hjemme.

4 kommentarer
      1. er ikke sååå mye ute lengre, men har hørt mye bra om natt og lou lou for dansing! Eller liker jeg magda, tonga veldig godt:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg