NÅR IKKE VINEN STREKKER TIL

ANNONSE – Affiliatelinker

GENSERHER / DRESSBUKSEHER

Et kritisk spørsmål man kan stille seg selv etter man har fylt 20… Hva er hobbyene dine? Da mener jeg bortsett fra å se på tvserier, feste, være med venner eller sitte på café. Det slo meg etter RG-treningen på tirsdag. Jeg har ingen ordentlige hobbyer. Føler liksom ikke å drikke vin på en tirsdag teller som en hobby, om du skjønner?

Nå skjønner jeg plutselig hvorfor voksne starter med rare aktiviteter. Som å synge i kor, squash og bokklubber. Det er jo et avbrekk fra hverdagen, og noe sosialt man kanskje ikke får igjennom jobb eller trening. Tenk at jeg har blitt så voksen at jeg oppsøker disse tingene :(((

Huff. Nå er det torsdag og jeg er straks klar for en av mine største hobbyer. Å ta seg en real tur på byen, nærmere sagt oktoberfest. Jeg har verken kostyme eller klær som passer inn på en oktoberfest, så jeg får nøye meg med et ekstra lag med sminke. Heheh 8)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg