NÅR DU MÅ HA PÅ ALARM FOR Å STÅ OPP HALV TOLV

annonse – affiliatelinker

Gratulerer til meg for verdens lengste bloggoverskrift..

Til de som har fulgt meg en stund vet at jeg er et sånt irriterende a-menneske som står opp før fugla fiser og er overlykkelig over en ny dag. Man skulle kanskje tro at min gode stå-opp-tidlig-flyt var jevn hele året, og spesielt på sommeren når sola skinner i takt med morgenhumøret mitt. Likevel er det noe med juli som får meg til å bli det største dovendyret. I går måtte jeg ha på ALARM for å stå opp HALV TOLV. Til og med da slumret jeg en time før jeg endelig fikk ræva i gir, og var ikke i gang med pakkingen før nærmere ett på dagen. I går kjørte vi nemlig til Molde, så hei fra hjembyen min! I dag måtte jeg pine meg opp allerede klokken åtte for å hente lille Zara, så du kan jo se for deg hvor trøtt jeg er nå:):))

GENSER – HOPE HER / SHORTS – WRANGLER HER / VESKEHER / SNEAKERSHER

Foruten om at jeg har har blitt latskapen selv den siste tiden, så går livet ganske så bra. Denne uken er jo årets store høydepunkt, nemlig MOLDEJAZZ! Mer om det senere, nå skal jeg hoppe i dusjen for å vaske bort litt øyerusk og fett hår.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg