NÅR ALT PASSER

Jeg kom meg på butikken, og jeg er så glad for det! Hentet den mest fantastiske pakken jeg noen gang har shoppet (det hørtes kanskje litt rart ut?). Det er jo alltid litt skummelt med nettshopping, for du får jo ikke prøvd plaggene på. Nå er jeg jo ganske dreven på nelly siden jeg handler der hele tiden, så jeg vet alltid sånn cirka hvilken størrelser jeg skal bestille osv. Nå bestilte jeg endel jeg tenkte å bruke på bursdagsfesten min, noe som var veldig skummelt siden jeg ikke hadde noen back up plan om plaggene ikke passet eller var like fin i virkeligheten. Heldigvis passet ALT og jeg gleder meg sånn til festen om nøyaktig en uke!! Under finner dere noen detaljer, kjolen skal jeg spare til litt senere 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Hvor fint var ikke mitt nye iPhonedeksel også? Det er fra by Malene Birger, men er dessverre utsolgt. Lignende finner du her!OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Clutch her (på salg!)/ Pumps her / Hodesmykke utsolgt, men lignende her (annonselenker)

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg