NÅR ALT ER FANTASTISK

God morgen! Merker jeg savner litt menings-innlegg på bloggen for tiden. Føler innleggene mine for tiden bare er et oppgulp av hva jeg gjør hver dag. Det er jo ferie og alt det der, men jeg har da for faen andre meninger enn matlaging og dagens outfit jeg også! Kanskje jeg bare har satt de meningene litt på vent, ikke vet jeg. Men jeg har en fin hverdag for tiden, så hvorfor ikke dele den? Personlig liker jeg ikke blogger som er så superpositiv 24/7 og bare forteller hvor fantastisk alt er, det syns jeg er falskt og det gir meg absolutt ingenting. Nå syns jeg nesten jeg har blitt litt sånn selv. Wææ, sånn skal det ikke være! Dere ga meg jo mye respons på dette innlegget, så jeg får bla igjennom kommentarene for litt inspirasjon. I mellomtiden kan dere se bilder av min morgen så langt, der jeg lagde frokost til brødrene mine. Koste oss lenge sammen med bordet, det er deilig å være hjemme med familien sin altså. Alt er liksom så…fantastisk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sniker meg bort til Adrian for å ta bilde, haha!OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Meg og den yngste broren min, Jakob <3
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Siden jeg ropte av full hals “FROOOOKOST!!!!” før August hadde stått opp, var han litt småtrøtt ved bordet. Ikke alltid greit å ha en bloggsøster.OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og sist, men ikke minst: Noe av det verste jeg har sett. Havregrøten til Adrian full i kanel, ææsj??OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6 kommentarer

Siste innlegg