nachoaften

Når skal jeg lære.. Hver eneste gang jeg spiser et måltid, så spiser jeg meg alltid så mett at jeg ligger i fosterstilling i timesvis etterpå. AU! Ikveld har jeg vært hos Elise, og vi har kost oss med en helt fantastisk nachos! Åh, har ikke spist det på kjempelenge, så da hun fåreslo det så ble jeg kjempeglad! Personlig er jeg ikke særlig flink til å lage nachos, eller noe som helst mat i det hele tatt. Alt jeg gjorde var egentlig å…..steke kjøttdeig, mens hun lagde guacamole, salat og mixed det hele sammen i formen. Mens hun gjorde alt dette, jaktet jeg ned katten for å ta bilder sammen med den. Jeg ser nå at jeg kanskje ikke har det beste kattetekket, for jeg har et ganske så hardt grep om den her… Haha! Det var bare så uvant å holde en tung katt, i stedet for den lille chihuahuaen min på 1,7 kilo.. 
Elise lager mat, flink!


Huff, denne katten er alt for søt!! Liker egentlig ikke katter, og har ikke gjort det siden katten til bestemor klorte meg da jeg var 5 år. Men denne katten… Den var så utrolig søt og kosesyk, akkurat som en liten hund! Haha. Kameraglad var den også, en ekte bloggkatt jo!
Åh, den deilige maten <3 Om jeg ikke hadde spist meg fordervet tidligere, ville jeg tatt en stor porsjon til. Guacamolen som Elise lagde var så god at jeg egentlig har mest lyst å maule den som lørdagsgodt i morgen. Neida (haha, joda. Er faktisk seriøs). Klesvalget mitt var forresten utrolig feil i dag! Rettere sagt jakkevalget. Dette er jo egentlig en vårjakke, men siden det var så “”””””mildt””””””””” i dag, bestemte jeg meg for å ta den på meg. På vei hjem så sprang jeg så fort jeg kunne. Det så sikkert utrolig dumt ut for de som kjørte forbi, der jeg sprang med håret flagrende og veska på slep. Førstemann hjem liksom.  Prøvde å knipse noen bilder i gangen da jeg kom hjem, men rakk dessverre ikke ta mer enn disse to før batteriet på kamera døde. Haha, ler litt av ansiktsutrykkene mine. Sååå sur. Det er faktisk ikke rart, for det var jo like kaldt som på Nordpolen ute ikveld.. Fjeset mitt har frosset til is.


Jakke – Ralph Lauren, Hals – BikBok, Genser – Acne, Jeans – HM, Boots – DinSko

Nå skal jeg laste ned den siste episoden av The Vampire Diaries, og kose meg med den på sengekanten. Natta fine dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg