NACH FØR MIDNATT

PC010034

· LOVE YOU ·

God morgen fra tidenes A-menneske! Gjett hvem som våknet av seg selv klokken halv seks i dag tidlig? Meg! Det er egentlig helt krise med tanke på at vi var på en liten fest i går, men heldigvis var vi i seng før midnatt. Vi var på et event med NLY Man, og det var superhyggelig å hilse på litt mannlige bloggkolleger. Vi var nesten de eneste jentene der, ikke at det gjorde noe for meg 😉 Hihi.
Vi hadde “nach” (vet ikke om jeg kan kalle det for nach når klokken er ti på kvelden) på hotellrommet vårt, og da jeg våknet i sta ble jeg møtt av et helt forjævlig syn. Det var flasker, glass og rot seriøst OVERALT. Jeg har jo så sykt støv på hjernen, så før jeg visste ordet av det løpte jeg rundt å ryddet og vasket golvet med en av hånddukene fra badet.

PC010042

Andrea sin topp finner HER og bukse HER ♥ Min kjole finner du HER

I går hadde jeg på meg denne fantastiske kjolen du kanskje har sett på instagram eller snapchaten min! Åh, jeg elsker den helt seriøst. Haha. Den sitter som et skudd og fargene er helt nydelige. Spørs om dette blir nyttårskjolen altså! Det er ikke ofte jeg får sånn “WOW, den var fin” på klær lengre, men denne kjolen ble jeg helt forelsket i.
Nei, selvom jeg elsker å stå opp tidlig på morgenen ble det kanskje litt lite søvn i natt. Nå tenkte jeg å sove et par timer til, før vi skal ut å utforske Stockholm for alvor. I går så vi den bare fra mange forskjellige taxivinduer, men herregud så vakkert det er her! Jeg finner locations til å ta outfits overalt, så ikke bare er det favorittbyen min pga alle menneskene, men det er jo den perfekte bloggerbyen også 😉 Hehe!
8 kommentarer
      1. Tusen takk Ellen! <3 Den drysser litt, men jeg følte ikke det var noe problem 😀 Kjolen er SÅ fin, go for it!

    1. Åh, du er nydelig og kjolen var nydelig!
      Men er den utsolgt? Kommer bare til en annen kjole når jeg trykker på linken 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg