NÅ SKAL JEG HA DET GØY

ANNONSE – Affiliatelinker

GENSERHER / BUKSEHER

HUSK AT DU FÅR -15% PÅ HELE NAKD MED KODEN “NEXTCOLLAB” ♥

Heiiii! Hvordan har du det i dag? Jeg har det helt OK. Husket tidligere så var jeg glad hele tiden. Rettere sagt, jeg latet som om jeg var glad hele tiden. For å ikke være til bry, eller slippe noen inn. Det er lettere å være alene om vanskelige følelser, det syns iallfall jeg. Uansett! Jeg har en helt grei dag. Ikke sånn superduperbra, men absolutt ikke verst. Jeg trives best når jeg har mange baller i luften og er produktiv. I dag er alt jeg har gjort å svare på et par mailer, redigert noen bilder til en kampanje og sett på Love Island Australia. Derav mitt middels humør. Haha! Heldigvis er det jobb og produktivitet som gir meg den godfølelsen og ikke noe annet som typ… herion.

GENSERHER / BUKSEHER

HUSK AT DU FÅR -15% PÅ HELE NAKD MED KODEN “NEXTCOLLAB” ♥

Nå sitter jeg faktisk på Bergen Lufthavn og er på vei til Oslo. Ble litt rastløs tidligere i dag og hev meg rundt. Nå vil jeg ha det litt gøy. Jeg elsker hverdagslivet, jobb, stabilitet og de tilsynelatende “kjedelige” dagene. Men, av og til har man behov for å rase fra seg litt. I morgen skal jeg ut på byen for første gang på….. ja altså, jeg har mistet telling. Alt for lenge siden! Det er ikke noe å skryte på seg for en 26-åring. Jeg gleder meg.

3 kommentarer
    1. парсинг онлайн закажите у нас по ссылке…

      Предлагаю парсинг карточек товаров в интернет-магазин
      А также загрузку-импорт контента или карточек товаров на сайт.
      Парсинг и импорт 1000 карточек товаров стоит 3000 руб.
      Устанавливаем модули импорта контента.
      Делаем автоматическое наполнение интернет-магазинов, сайтов.
      Парсинг карточек товаров интернет-магазинов (автоматический сбор).
      Парсинг статей и контента сайтов.
      Наполнение любых движков сайтов.
      Импорт Номенклатуры в 1С с любого сайта.
      Создание интернет-магазинов 8 тыс руб
      Скайп anato27 . тел/вайбер/вотсап +79818525114

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg