NÅ KASTER JEG BARBERHØVLEN

ANNONSE – I samarbeid med My Flawless

Hei dere, og god søndag! ♥ Håper alle har hatt en fin helg? Jeg har kost meg fra ende til annen, som du kanskje har fått med deg på storyene mine. Likevel er det deilig at helgen er over, og jeg er så klar for en ny uke i morgen 💪🏼

Før helgen fikk jeg forresten hjem min nye barbermaskin! Den er fra My Flawless og er helt AMAZING!!! Jeg tenkte at barbermaskiner kun var for menn, mens nå har My Flawless kommet på banen for oss damer også. Her er grunner til at jeg elsker den:

– Du bruker den på tørr hud. Altså; man slipper å gå i dusjen, styre med barberskum osvosv.
– Den barberer like tett som en høvel.
– Det går fort! Maks ett minutt per ben.
– Den er miljøvennlig. Si farvel til et stort forbruk av barberhøvler! Denne lades enkelt opp.
– Man slipper de røde nuppene, og den er mye mer skånsom mot huden enn høvler.
– Du kan bruke den på hele kroppen, også bikinilinjen 😉
– Den er 100% smertefri! Altså ikke en sånn grusom epilator, haha.

♥♥♥

+ Den er veldig søt, hihi.

Akkurat nå får du -50% avslag på hjemmesiden, MEN om du benytter koden JULIA20 får du ytterligere 20% avslag!! 

Det er gratis levering, og om du ikke er fornøyd så får du faktisk pengene tilbake 🌟

Nå ville jeg mest sannsynlig barbert leggene mine på badet, men det var rett og slett mer bildevennlig i vinduskarmen 😉 Hahah!

-50% + -20% RABATT MED KODEN “JULIA20” ♥

For mer info og link til produktet finner du HER!

9 kommentarer
      1. Hei!

        Jeg samarbeider svært sjeldent direkte med produsentene av produktene, og gjør alt igjennom influencerfirma som mellomledd. Der jobber det utdannede mennesker som har mye høyere kompetanse enn meg på tema, og har all dialog mellom hovedkunden og meg som influenser. De jobber også KUN med seriøse aktører. Vet ikke om hvordan de har opptredd i Danmark (som linken du sendte er fra), men det skal være helt trygt her i Norge og også i Sverige <3

        Når det er sagt så er det også sjeldent jeg takker ja til samarbeid med nye partnere. Mange av de sponsede innleggene på bloggen min er partnere jeg har hatt over flere år, og som jeg virkelig elsker. Likevel takker jeg ja hvis jeg føler produktet er enten 1. dødsbra eller 2. relevant for mitt innhold og mine lesere.

        Håper det var utfyllende nok svart, hvis ikke så er det bare å spørre om du lurer på noe mer 🙂

      1. Det kommer helt an på din hårvekst, men det er jo ikke voksing eller en epilator, så hårene vokser ut som etter en grundig barbering vil jeg si <3

    1. Okei, forstår faktisk at du velger å stole på de som finner annonsørene for deg. Jeg er fortsatt skeptisk til bedriften du linker til i dette innlegget. Hvis du blar nederst på siden du linker til så ser du at det er det samme danske firmaet som jeg linket til.

      1. Som sagt er jeg veldig skeptisk til at Real Time Media (influencerfirma det gikk igjennom) hadde takket ja til et samarbeid uten grundig research først! Om de har gjort en dårlig jobb i Danmark kan godt hende, men det er altså 100% trygt å handle her til lands 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg