Nå er det nok!

Før jeg flyttet til Oslo var jeg kjempeflink når det kom til kosthold og trening. Var på Step-Puls trening nesten hver dag, pluss at kostholdet mitt ikke kan samenlignes med hvordan det er nå engang. Med innflytting til ny leilighet, ny jobb, ny by  – generelt alt nytt så har jeg mistet grepet helt. Jeg må faktisk bruke både hender og tær om jeg skal telle hvor mange ganger jeg har spist på McDonalds de siste tre ukene. Spiste der senest i går kveld. Da ble jeg bare kvalm, og tenkte at NÅ måtte noe gjøres. Etter jobb dro jeg rett på Kiwi for å handle inn til verdens beste salat. Oppskrift kommer senere om dere vil!
Advocado og lobnobs er to ting jeg er heelt hekta på for tiden. Spiser det både i salater og på brødskiva. Nammmm! Heldigvis har jeg funnet sunn mat som faktisk er godt også. Jeg er ikke en kanin som spiser gulrot og salat uten noe til, aldri i verden. Jeg trenger forresten tips til andre sunne måltider. Hjelp meg, kjære lesere! Hvis ikke ender jeg opp som moren til Honey Boo Boo..
SKÅL for en ny og bedre livsstil. Hvem er med meg? Kanskje vi kan lage en morsom greie ut av dette! Merker på kroppen min at den begynner å bli litt tynnfeit. Ikke les feil her nå folkens; TYNNFEIT. Jeg er slank, men slapp. Om dere skjønner? Slapp mage, slappe lår, slapp rumpe. Æsj. Og dette har skjedd bare på tre uker?! Nei, nå må jeg løpe å melde meg inn på Fresh Fitness før jeg gir opp og henter potetgullposen jeg har gjemt bakerst i skapet. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg