NÅ ER DET NOK!

Puh, for en helg! Man blir jo helt utslitt av å være ung og gal, men herreguuud så gøy vi har hatt det. Helt siden torsdag har jeg bare kost meg med gode venner, både fra Molde og Oslo. Tenk at jeg har så mange fine mennesker i livet mitt, jeg blir helt satt ut av å tenke på det. Helt seriøst liksom, det er ingen selvfølge.

I går dro vi på Findings, og det var egentlig bare et stort kaos i seg selv. I stedet for å høre på konsertene vimset vi bare rundt å lette etter andre, for gjengen klarte jo selvfølgelig ikke å holde seg samlet i mer enn fem minutter før noen forsvant. Hahahaha!

Akkurat nå er jeg sykt sliten, og egentlig overlykkelig over at denne helgen er over. Senere i dag reiser jeg tilbake til Bergen, og jeg gleder meg skikkelig til rutiner igjen. Tro det eller ei. Sunn mat og trening har vært et fjernt tema i over to måneder nå, så det skal bli digg å komme seg tilbake.

SKJORTE – LEVIS HER / BUKSEHER / BOOTSHER / VESKE – BALENCIAGA

Om noen timer kommer Andrea for å hente meg, og vi skal faktisk ha roadtrip til Bergen. Har nesten ikke sett henne i sommer, så da blir det perfekt med kvalitetstid på veien ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg