NÅ ER DET FERIE!

Image and video hosting by TinyPic

AHHH da er det ferie folkens! I går tok jeg, Christoffer og Zara flyet avgårde til Molde. Denne uken er det jazzfestival, og det er et av sommerens høydepunkter! Jeg er alltid hjemme i jazzen. Ikke hovedsakelig for å høre på musikken vel og merke, men fordi omtrent alle er hjemme da. Det er egentlig en hel uke med fest, cathing up med gamle kjente og moro. Det ble ingen tur ut på oss i går siden det regnet sånn, mens i dag er været strålende og vi skal ut å riste på stumpen om litt!

I dag har vi hatt den obligatoriske runden der vi besøker litt familie, før vi dro hjem for å lage deilig lunsj i solen. Jeg har blitt helt hekta på Quinoa med tzatziki, vårløk og kylling eller krepsehaler. Det er både sunt og veldig godt! Nå føler jeg meg egentlig bare helt dvask etter en lang dag i solen, men snart blir det reker til middag før vi skal ut å feste litt. Jeg kan derfor ikke ligge på latsiden, hihi! Nå skal jeg kaste meg inn på badet å få på kveldens maske. Håper alle har hatt en fin dag ♥

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg