NÅ DRAR JEG!

REKLAME – Affiliate Nelly

HOODIEHER / BUKSEHER

Tre fullpakka kofferter (lukter overvekt), og to bagger senere er jeg klar for å fly over fjellet med flyttelass del 1. Les: Mine klær. Jeg vurderte lenge om jeg skulle bestille flyttebil, for jeg har ekstremt mye greier. Møbler, kjøkkenutstyr – egentlig alt et hjem trenger. Men, herregud for et stress. Jeg orker ikke. Vil bare starte på blanke ark. Derfor bestemte jeg meg for å selge alt. Det eneste jeg tar med meg er faktisk klærne mine, resten er lagt ut på Finn. I går solgte jeg sofaen og tven min!

I kveld flyr jeg til Oslo. Altså, endelig! ENDELIIIIIIG!!!!!! Herregud, jeg gleder meg til livet mitt fremover. En skikkelig god følelse. Jeg gleder meg til å bli fornøyd med bloggen min igjen. Til å legge meg på kvelden med en god følelse. Til å være med vennene mine, og ikke minst til Oslosommer. Herregud, jeg er så gira.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg