NÅ BEGYNNER MOROA!!

Jeg blogger så sykt dårlig under stress. De siste dagene har vært skikkelig hektiske! Gjengen på REGN reiser nemlig avgårde på fashionweek i Køben, etterfulgt av innkjøp i Oslo fra i morgen av. Siden det stort sett er vi som reiser som jobber i butikken til daglig, var det endel som måtte fikses før vi dro. Omgjøringer, nye priser på salget, fylle på osv osv. Har også fylt på outleten vår med mye nytt, så ta en tur innom om du er i Bergen! 😀

MEN DERE!!! Nå begynner moroa. Livet mitt i Bergen er jo bare butikk-butikk-butikk, pluss litt fest (hehe). Ingen spennende antrekk, jeg er trøtt i trynet og ja, dere skjønner greia. Fra i morgen av og langt ut i februar er det så sykt mye gøyere å være blogger. My true self ♥ Jeg kommer aldri til å angre på at jeg takket ja til å åpne butikken, men jeg merker det blir bedre for både meg og bloggen etter sommeren når jeg flytter til Oslo. Can´t wait!! Misforstå meg rett. (Jeg kommer alltid til å jobbe med butikken/nettbutikken uansett hvor jeg bor)

Jeg tenkte også å lage vloger fra reisene mine fremover. Må bare komme ut av den kleine bobla jeg blir i så fort jeg får et kamera trykt opp i trynet. Ingeborg er sjef for filmingen, så da vet jeg at det blir bra 😉

8 kommentarer

Siste innlegg