MYE KAN SKJE PÅ EN NATT

Åh, for en natt.. Hvor skal jeg starte? Først og fremst kan jeg informere om at jeg tok natt-toget fra Bergen til Oslo. Jeg flyr så sinnssykt mye frem og tilbake (nevnte jo at jeg har 67 fly det siste året..), og tenkte jeg skulle prøve tog. På den turen skjedde det mye spenstig. Man har de som slår seg til rette med én gang, og sovner sekundet toget har forlatt perrongen. Så har man de jentene som alltid skal være fresh, og reiser i jeans (?!?!) på en syv-timers lang tur. Så har man verdens mest nysgjerrige hund, Zara, som ikke sov et sekund (og det gjorde heller ikke jeg). Så sist men ikke minst, har man de som sitter i resturanten å drikker seg drita, som jeg faktisk vurderte å joine på et tidspunkt rundt klokken fire i natt.

Nå er vi uansett framme i Oslo, og jeg har sjekket inn på Comfort Hotel Xpress Central Station, som jeg elsker å bo på når jeg er i byen. Skal være på hotellet helt til søndag, faktisk! Det var mildt sagt helt himmelsk å legge seg i hotellsengen i dag tidlig. Takk Gud for at jeg fikk sjekke inn tidligere!! Nå har jeg nettopp våknet, og klarer ikke helt bestemme meg for om jeg skal gripe denne solfylte dagen i Oslo, eller om jeg skal fortsette å se real housewifes å sove litt til. Vipper helt ærlig mot sistnevnte, for fyyfaen så trøtt jeg er etter tidenes verste natt på toget. Never again!

1 kommentar
    1. Hei 🙂 Jeg har også en liten hund og lurer litt på hvordan du synes det er å reise med henne? Hvordan opplever du at hoteller er i forhold til å ha hund på rommet? Og lar du hun være alene i rommet mens du gjør ærend osv? Bare nysgjerrig! Synes du virker som en veldig god hundemor 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg