MYE KALORIER OG LITE KLÆR

(inneholder annonselenker)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERATee Calvin Klein (get it here) / Shorts – Zara

Hola sunday! Formen min er ikke helt på topp, og det er ikke kun fordi jeg drakk noen glass vin i går. I Molde kan vi ikke akkurat skryte av tropevarme, noe som er utrolig synd da kofferten min er full av kjoler, lette plagg og sandaler. Tanken på å pakke varme klær var helt fjern for meg. Jeg er for faen på sommerferie, ikke hjemme til høsten! Merker halsen er sår og at jeg mest sannsynlig var litt for naiv med tanke på nattens antrekk. Men men, man kan ikke treffe full pott hver gang!

I dag er jeg så lykkelig fordi brødrene mine og pappa skal feire bursdagen sin. Det betyr god mat, kake og et par tusen kalorier for mye innabords. Hvem bryr seg? Om ikke sommerkroppen har kommet enda, kommer den ikke i morgen heller. Nyt sommeren med god mat sier jeg bare 😀

2 kommentarer
    1. Å så koselig!!! håper du får en knall bra kveld 🙂
      Lurte forresten på om du kunne fortelle med step by step/video om hva/hvordan du sminker deg nå om sommeren?
      Brun fargen din er fantastisk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg