MYE INFO

Nå holdt jeg nettopp på å starte dette innlegget med å skrive om været… igjen! Selv om jeg bor i Bergen der været er mer av og på  enn et paradise-forhold, så har jeg en liten anelse om at dere som leser bloggen min driter hvordan vær det er? Det er iallefall sol, til de som lurte.

Jeg har mye å fikse før ikveld, for jeg skal nemlig på rave! Har aldri vært på et rave før så dette kan bli spennende. Hva har man på seg? Hører mange skal ha på kroppsmaling ol, men hva med antrekket? Hmm, får ta meg en tur til byen for å finne noe etterpå. Prøvde å google rave, men da kom det bare opp masse extacybilder, og jeg tviler det er et sånn rave jeg skal på.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Et lite tips! Fikk dette fantastiske body butteret fra TL Salongen Laguneparken for rundt én måned siden, og tenkte å anbefale det videre. Det lukter helt fantastisk og gir en fukt som holder seg i evigheter. Det fås kjøpt på din nærmeste TL salong eller på nettet 🙂 Jeg får ikke betalt for å skrive dette, men produktet fikk jeg gratis!

OLYMPUS DIGITAL CAMERANeglene mine har jeg også fikset, med en fantastisk farge fra Gelish. Denne heter “tiger blossom” og er samme farge som jeg har på tærene. Matching matching! Har også min egen lengde på neglene nå, med et forsterkende lag akryl slik at det holder seg ekstra lenge. Det siste året har jeg konstant hatt lange akrylnegler, så det er utrolig digg å slippe det en stund! Kjenner jeg meg selv rett er jeg nok lei om noen uker, og vil ha tilbake de lange.. Haha 😀 Min behandling er sponset.

Du kan bestille time hos TL Salongen ved Laguneparken på telefon 55010194.

Og en siste ting til dere i Bergen!! Som dere vet har jeg brukt restylane i noen år nå, men har rett og slett blitt lei fordi jeg føler det går SÅ fort ut av leppene mine. Jeanette Helen som driver salongen dro til Oslo for å ta teosylan i leppene sine, og resultatet hennes er såå fint at jeg vurderte å gjøre det selv da jeg var i Oslo. Men så fikk jeg vite at hun som gjør det kommer til Bergen lørdag 18.april! Hun skal bare være her én dag, og listene fylles fort. Under ser dere de forskjellige tilbudene 🙂

10671312_431640003666968_1420464881674846855_n

Det er altså teosylan kiss behandlingen jeg skal ta.

3 kommentarer
    1. kunne du lagt ut før og etterbilder av deg selv med og uten restylane? =) jeg vurderer å ta det selv, og har i grunn vurdert det i flere år uten å gjort det.. litt irriterende, for jeg må jo bare prøve det snart. hadde vært gøy å sett forskjellen på hvordan det ble på deg i allfall, fra litt forskjellige ganger, hvis du ikke har noe imot å legge ut det =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg