MYE HAR SKJEDD SIDEN SIST!

ANNONSE – Affiliatelinker

JAKKE – PRADA (lånt her ♥) / VESKE – CHANEL (lånt her ♥) / JEANS – NAKD HER / SKO – MISSGUIDED HER

Åh, godt å være tilbake! Jeg tok meg to dager fri på fredag og lørdag, og siden da har det skjedd mye. Vi har spilt inn en prøvepod, jeg har reist til Bergen for et samarbeid, feiret Valentines-day, vi har åpnet vår andre REGNbutikk (mer om det senere!) og kost meg masse med god mat, drikke og hotellweekend. Nå ligger jeg langflat i sofaen og venter på burger fra foodora. Mmmm! Jeg er fremdeles i Bergen, og blir her et par dager til før jeg må tilbake til Oslo. Gøy å pendle så mye frem og tilbake igjen. Kjenner at man lever litt, liksom 8)

Nå må jeg planlegge bursdagen min litt. På lørdag fyller jeg 26! Skal ha en veldig liten feiring i år kontra tidligere, med kun de aller, aller nærmeste vennene mine på brunsj. Kanskje det blir en større feiring på kvelden, har ikke helt bestemt meg enda. Vi snakkes litt senere i kveld!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg