MY TEETH

Halla babes! Hvordan er onsdagen deres så langt? Jeg har brukt dagen på litt dilldall og hjemmepleie. Tenkte dere å vise dere hvordan jeg bleker tennene mine, siden det første innlegget jeg skrev om det tidligere i sommer ikke var særlig utfyllende..  1. Det første jeg gjør er å pusse tennene med Dentway sin tannkrem. Den koster litt mer enn på de på butikken, men siden den funker så godt så er det verdt det!

  2. Deretter finner jeg fram pakken min med strips. Det er så sykt enkelt når de er klare for bruk, så alt du trenger å gjøre er å klistre de rett på tennene.    3. Så sitter jeg med en strips oppe, og en strips nede i 30  minutter før jeg tar de av og skyller munnen med vann.   Så enkelt er det! De har også en syk effekt, og man bruker de to ganger om dagen i en uke, eller en gang om dagen i to uker. På bildene under har jeg brukt de to ganger om dagen i to dager. Se forskjellen allerede! Tennene mine er helt uredigerte. Jeg har fremdeles fem dager igjen før jeg er ferdig, så jeg kommer til å få et nyyydelig hvitt smil! Wohooo, me like 😀 Stripsene finner dere HER, og tannkremen finner dere HER 😀 Nå er alt sammen på 50% avslag også, så du sparer mye på å bestille nå! Det er også gratis frakt. Om du ikke er fornøyd med resultatet får du forresten pengene tilbake 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg